this site
قصه جولدن جن و كدبوا هههههه وسرقتوا ل صحابوااا :D:D:D:D:D:D
بالنسبه للمدونه التانيه يا جماعه ف ال حصل ان جولدن دخل بيتي وكان صاحبي عادي لحد ما اكتشفنا انو بتاع مصلحتوا تمام ف جه في مره قالي هات الباص هاحط مدونتي رسس عندك اعلان يعني ادتهولوا عادي وطبعا جولدن لا يفقه أي شيء ف البرمجه ال علموا الفيجوال هيما هاكد و عبدو ال بيديه المشاريع يعني ب اختصار معرفه جولدن عن البرمجه زي معرفه أي واحد فيكوا بزبط زيرووووووووو
جولدن بيجي يتحايل علي مشروع بحيث يغير شكلوا و يلطع اسموا و يقول انا برنس برمجه مش عارف ايه برنسوا أنا
المهم اديتوا باص جيت من كام يوم افتكستلوا حوار ودلتوا هههههه مع علم ان كانت باصاتوا معايا ومع العلم ان ناس قالتلي اقلبوا قلتلهم عيب ده دخل بيتي طبعا شخصيه جولدن بتتمحور علي الفشر احنا مسمينواا فشره
ما علينا بكل ده كانت حرقاه مني قام راح ماتركس قالوا ونبي اقلب مدونه دي و أدي باص اهو اصل انا مش عارف قام  ماتركس  قالبهاوا ولاطع اسم جولدن هيهيهيهيهي ....
اه سوري نسيت حاجه طبعا ده مش جديد ع فشره(جولدن)ف مابالكوا انوااا راح ل هيما هاكد المبرمج من اكتر ناس الجدعه هنا بيتوا عشان يقعد عندو يوم و يعلموااا ازاي يغير شكل البرامج و كمان يمارس هوايتوا في الفشر قام جولدن فشره خلي هيما نايم و خد من ع جهازو -سرقوا-كل مشاريع هيما من غير مايقولوا
حرامي كبير ههههههه و مغير شكلها زي ما هيما علموا و قايل انو ال هوا عاملهم مع انوا لحد ناو مش بيعرف يعمل سوكت ههههه
طبعا هيما عارف شغلوا وبما ان جوجو حمار حته الايرور مسج ال في برنامج هيما هيا هيا ال ف برنامج فشره شت
ورجع يقول انا مسرقتش حاجه لاااااااااااااااااااااااااا انا شريف يا جماعه احب اقولك شريف ده يبقه عمك هههههههه
اما قبل ما اتصالح مع جولدن كنت في مره ف جامعه والبت مجاتش و طلبت بلطجه  بتصل ب عبدو لاقيتوا ف اليكس مع هيما و جماعه صحابنا مين معاكوا قالولي جولدن قولتلهم انا هاجي احط عليه هيما قالي عيب أكونان ده معانا هيما ال جوجو سرقوا ف بيتوا و عبدوا تعالا بس مش هاتعمل حاجه عشان عيبه مهم انا كنت مكميك و طالبه شر ركبت قطر  و روحت ونا ف سكه قولت عيب تضربوا وهوا بعيد عن بلدوا مهم كان معايا شويت اصدقاء صيع ههههه مشتهم عشان الشر وروحت لاقيت واحد شافني اتخض و بص ف الارض مع انو جته بس كله ف الفاضي هيهيهيهيهي و عديت حوار  ده كان بيقولي انته صايع يا كونان وديني لواحده هيهيهيهي لما تبلغ يا حبيبي هوديك هيهيهيهيهي .

كونان يتحدث : تبا لشخص تناسا من صتعه
 العداء ال ما بيني و بين ماتركس انا مش فاكر ايه سببه اساسا بس (ث)
 واللبيب بالأشاره يفهم
0 التعليقات

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

am talking

am connan but u already nw me :)





















my friends

Powered By Blogger

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

_.-connan-._. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

تعليق وسخريه

1- اول تعليق بالصدفه بقلب في فاير فوكس ظهرت مدونه شخص ما ف قولت ادخل اتفرج لاقيتوا كاتب اقوي برنامج سرقه صور يأتي بالصوره في حجمها ال طبيعي hd :D طيب حضرتك مافيش 3d ولا dvd حته :D:D

shark :)


Blogger news

Visit http://www.ipligence.com

Followers

Recent Comments